28 Nisan 2014 Pazartesi


Gün geçmiyor ki Star Citizen hedeflerinde bir adım daha ilerlemiş olsun. Evet arkadaşlar, dün belirttiğimiz gibi 43 Milyon doları an itibariyle geçmiş bulunuyoruz, vatana millete hayırlı olsun.
starc
Bilindiği üzere bu geçilen hedefler her daim bir şeylerin kilidini kırıyor, hatta bu hedeflerden bir tanesi fps yapısını bile eklemeyi içeriyordu bir zamanlar. Şu anki hedef ise bir tür zırh içermekte. Adı "Omni Role Combat Armor" bu zırh hakkında bilgi almak için üzerine tıklayabilir ve hatta aynı sayfadan daha önceki hedefleri ve yeni hedefleri de görebilirsiniz.
fg
Yeni hedefler demişken, 44 milyon hedefi de tabii ki açıklandı ve şunu ihtiva ediyor: Stellar Cartography. a Bir nevi harita sistemi ama haritanın daha ötesinde bir dijital günlük. Ayrıntılar için tıklayın.
Aslında belirtmem lazım, ben bu yazıyı daha geçmeden hazırladım ve yayınlamadan önce resim ve bilgileri güncelledim. Yani ben bu yazıyı hazırlarken aslında Chris Roberts'da 43 milyon dolar için kendince bir yazı hazırlıyordu. Bu yazı da "Letter From Chairman" olaraktan geçmekte ve şuradan ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder