27 Temmuz 2013 Cumartesi

Evet kaldığımız yerden devam, son kısımdayız. Şimdi izinleri ayarlamak ardından telefonu baştan başlatıp temalarımıza bakmak kaldı. Keşke video kaydı yapabilseydim, daha kolay olacaktı öyle ama maalesef ev arkadaşlarımın telefonları rezil durumda olduğu için harici bir kayıt yapamıyorum, herhangi bir program da bilmiyorum telefondan kayıt yapan dahili olarak. Lafı fazla uzatmadan olaya dönelim:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



En son dosyayı yapıştırmıştık, şimdi yapıştırdığımız apk dosyalarını seçiyoruz, ben dediğim gibi mavi temayı ayarladığım için onu seçiyorum

-------------------------------------------------------------------------






Seçtiğim zaman aşağıdaki 3 noktaya tıkladıktan sonra permissions yani izinlere tıklamak yapmam gerekenler. Ardından gelen pencere şöyle olacaktır:

-------------------------------------------------------------------------


Bunu hemen sol taraftaki resimde olduğu gibi ayarlıyoruz ve OK e tıklıyoruz.



-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------




İşte bütün mesele bu kadar. Bunu yaptıktan sonra bir sıkıntı olmaması lazım. Ardından güzelce uygulamadan çıkıyoruz ve telefonu baştan başlatıp temamızı ayarlıyoruz. Şimdi başta dediğim gibi orjinalleri vermem lazım. Yine box'a upload edeceğim, şu saniye hazır değil, hazır olunca güncelleyeceğim yazıyı :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

0 yorum:

Yorum Gönder